29 stu Xmas istraživanje Gen Z potrošačkih navika
Najljepše doba u godini se približava. Božić je omiljen period u godini za većinu ljudi u Hrvatskoj, no on označava i period povećane potrošnje. Studenti u pogledu blagdanske potrošnje nisu izuzeti, a prema našoj novoj anketi, oni za ovogodišnju božićnu sezonu planiraju potrošiti u prosjeku 1200 kuna.
Iako je ta brojka još uvijek manja od trećine nacionalnog prosjeka potrošača (uglavnom zato što većina studenata ne mora kupovati darove za cijelu obitelj), treba uzeti u obzir da većina studenata ima ograničeni budžet.
Upravo zbog toga, studenti će dobro razmisliti te pomno istražiti od kojih brendova i robnih marki će kupovati božićne poklone.
Studente smo upitali na što misle potrošiti ove godine, kome će sve kupovati poklone te koliko unaprijed počinju štedjeti za božićne poklone.
Kome će studenti kupovati poklone?
Prosječni student planira kupiti poklone za do šest osoba, što će ga ukupno koštati oko 1200 kuna. Pri odabiru vrste poklona, najviše studenata poklanja kozmetičke proizvode (beauty poklon-setovi, setovi za tuširanje) zatim konditorske proizvode (bombonijere, setovi slatkiša) i parfeme.
Imajući na umu da generacija Z cijeni održivost pri odabiru proizvoda, njih čak 43% odabrat će handmade poklone, često od malih domaćih poduzetnika. 38% prepustit će odabir poklona te odabrati kupovinu poklon bonova u omiljenim dućanima.
Gdje studenti kupuju poklone?
Iznenađujuće, generacija Z kupuje približno jednako online kao što to čine i offline, u fizičkim prodavaonicama. Dakle, ako je vaša ciljna publika generacija Z, ključno je da promovirate svoj proizvod ili brend na više kanala umjesto da se fokusirate isključivo na online kupovinu.
Budite spremni na najljepše doba u godini i precizno targetirajte mlađu demografiju – DIVISION DOOH mediji za oglašavanje nezaobilazni su kanal u planiranju vaše božićne kampanje, garantiraju rezultate i podižu svijest o vašem brendu. Javite nam se za više informacija i rado ćemo vam pomoći!