
07 ožu DIVISION #recap: Naj kampanje u siječnju i veljači
Nakon božićnih i novogodišnjih zabava, studenti su se vratili na fakultete i branili ispite kako bi zaključili i oprostili se od zimskog semestra. Dolaskom ožujka krenuo je i ljetni semestar, a mi ćemo se osvrnuti na izuzetno uspješne kampanje koje su se na DIVISION 18-24 DOOH studentkoj mreži prikazivale u posljednjim zimskim mjesecima.
Telemach – Sim2Go

Giga nikad dosta – to će reći svaki student. Klijent Telemach zna što ovoj generaciji treba – izuzetno uspješna Sim2Go na našoj DIVISION mreži u veljači.
Jamnica – Progame

Gaming industrija jedna je od industrija s najvećim rastom pa je novi Jamnicin proizvod pun pogodak! Radi se o ProGame, novoj generaciji funkcionalnih pića namijenjenih i adaptiranih upravo za gamere
Klijent Jamnica odabrao je našu 18-24 studentsku mrežu, a mi smo sigurni da će veliki dio generacije Z uživati u novim pićima.
Coca-Cola – Multiverse

Najdraže piće plus vrijedne nagrade? Yes, please!
Coca Cola otvara vrata u Multiverse i donosi puno više od osvježenja – nedavno na našoj studentskoj mreži.
Nivea – Derma Skin

Stres tijekom ispitnih rokova često negativno utječe na stanje kože lica. To dobro zna generacija Z, target skupina nove Derma Skin Clear kampanje našeg klijenta Nivea ✨
Nescafe – Creamy Latte

Savršeno ukusna i kremasta kava spremna za samo nekoliko sekundi idealan je izbor za užurbani tempo života generacije Z ☕️
Klijent Nescafe za oglašavanje nove 3in1 Creamy Latte odabrao je našu 18-24 studentsku mrežu.
Blitz – Cinestar

Vjerujemo da ćete se složiti – najbolje “punjenje baterija” nakon napornog dana su dobar film i veliki nachosi 🙂
Klijent Blitz sa Cinestar kampanjom na DOOH studentskoj mreži.
Always – Platinum ulošci

Kakve god izazove svaki novi dan postavi pred vas, na Always uvijek se možete osloniti. Kampanja Always Platinum na DIVISION 18-24 mreži tijekom veljače.
YSL – Black Opium

Moramo priznati da za nas ne postoji ljepši kompliment od onog: “Lijepo mirišeš.”
Slažete li se? ✨
Burger King – Wolt

Zbog gustog rasporeda Gen Z često bira fast food u pauzama od predavanja i studentskih obaveza… Upravo iz tog razloga klijent Burger King izabrao je 18-24 demografiju za oglašavanje… Mi smo ogladnili, a vi?
Želite svoj proizvod ili brend približiti generaciji Z? Video forma je najbolji način oglašavanja prema ovoj demografiji – javite nam se i saznajte kako doprijeti do nje!