DIVISION #recap: Naj kampanje u siječnju i veljači

Nakon božićnih i novogodišnjih zabava, studenti su se vratili na fakultete i branili ispite kako bi zaključili i oprostili se od zimskog semestra. Dolaskom ožujka krenuo je i ljetni semestar, a mi ćemo se osvrnuti na izuzetno uspješne kampanje koje su se na DIVISION 18-24 DOOH studentkoj mreži prikazivale u posljednjim zimskim mjesecima.

Telemach – Sim2Go

Telemach Sim2Go kampanja, Građevinski fakultet u Splitu

Giga nikad dosta – to će reći svaki student. Klijent Telemach zna što ovoj generaciji treba – izuzetno uspješna Sim2Go na našoj DIVISION mreži u veljači.

Jamnica – Progame

Jamnica Progame kampanja, Ekonomski fakultet u Splitu

Gaming industrija jedna je od industrija s najvećim rastom pa je novi Jamnicin proizvod pun pogodak! Radi se o ProGame, novoj generaciji funkcionalnih pića namijenjenih i adaptiranih upravo za gamere

Klijent Jamnica odabrao je našu 18-24 studentsku mrežu, a mi smo sigurni da će veliki dio generacije Z uživati u novim pićima.

Coca-Cola – Multiverse

Coca-Cola Multiverse, Filozofski fakultet u Osijeku

Najdraže piće plus vrijedne nagrade? Yes, please!

Coca Cola otvara vrata u Multiverse i donosi puno više od osvježenja – nedavno na našoj studentskoj mreži.

Nivea – Derma Skin

Nivea Derma Skin kampanja, Građevinski fakultet u Splitu

Stres tijekom ispitnih rokova često negativno utječe na stanje kože lica. To dobro zna generacija Z, target skupina nove Derma Skin Clear kampanje našeg klijenta Nivea ✨

Nescafe – Creamy Latte

Nescafe Creamy Latte kampanja, Ekonomski fakultet u Osijeku

Savršeno ukusna i kremasta kava spremna za samo nekoliko sekundi idealan je izbor za užurbani tempo života generacije Z ☕️

Klijent Nescafe za oglašavanje nove 3in1 Creamy Latte odabrao je našu 18-24 studentsku mrežu.

Blitz – Cinestar

Blitz – Cinestar kampanja, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Vjerujemo da ćete se složiti – najbolje “punjenje baterija” nakon napornog dana su dobar film i veliki nachosi 🙂

Klijent Blitz sa Cinestar kampanjom na DOOH studentskoj mreži.

Always – Platinum ulošci

Always Platinum kampanja, Ekonomski fakultet u Osijeku

Kakve god izazove svaki novi dan postavi pred vas, na Always uvijek se možete osloniti. Kampanja Always Platinum na DIVISION 18-24 mreži tijekom veljače.

YSL – Black Opium

YSL Black Opium kampanja, Učiteljski fakultet u Rijeci


Moramo priznati da za nas ne postoji ljepši kompliment od onog: “Lijepo mirišeš.”
Slažete li se? ✨

Burger King – Wolt

Burger King – Wolt kampanja, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

Zbog gustog rasporeda Gen Z često bira fast food u pauzama od predavanja i studentskih obaveza… Upravo iz tog razloga klijent Burger King izabrao je 18-24 demografiju za oglašavanje… Mi smo ogladnili, a vi?

Želite svoj proizvod ili brend približiti generaciji Z? Video forma je najbolji način oglašavanja prema ovoj demografiji – javite nam se i saznajte kako doprijeti do nje!