Freshers 2023 – Početak nove akademske godine

Pripremate novu marketinšku kampanju za početak akademske godine i tražite način kako efikasno targetirati dinamičnu i živopisnu 18-24 GenZ studentsku populaciju u Hrvatskoj?

Tvrtka DIVISION je ovdje da vas uputi u FRESHERS razdoblje koje je u pravilu najinteresantnije oglašivačima. Naši digitalni zasloni, strateški su smješteni na sveučilištima, kampusima, studentskim domovima i restoranima diljem Hrvatske, te Vam možemo pomoći da privučete pozornost ove utjecajne demografske skupine. Dakle, sjednite i zaronimo u uzbudljivi svijet studentskog marketinga!

Juicy kampanja, Prirodoslovno-matematički fakultet Split

Freshers Week ili tjedan brucoša je bez sumnje najvažniji tjedan prve godine na sveučilištu – to je početak akademske godine u rujnu, prije početka predavanja i kada se studenti po prvi puta smještaju u svoje novo okruženje. Ovo je prvi put da su studenti daleko od kuće i prvi put da samostalno donose odluke. S početkom studentskih zajmova, financijskih “injekcija” roditelja i rodbine, zaradom od ljetnih poslova, studenti imaju kupovnu moć što ovo razdoblje čini izuzetno atraktivnim mjestom za brendove da uspostave odnose s 18-24 GENZ demografijom.

Dok se brucoši okupljaju po kampusima diljem zemlje, avantura počinje! Novi prijatelji, nove kulture, nova iskustva – ovo je uzbudljivo vrijeme za sve studente, bilo da vole zabavu ili se jednostavno uključe u dnevne aktivnosti – ima za svakoga ponešto.

Hrvatski Telekom – eSimpa kampanja, Sveučišni studiji u Rijeci

Nenadmašiv broj impresija

Brucoški mjesec je period u rujnu kada studenti s uzbuđenjem istražuju kampus, upoznaju nove ljude i posjećuju razne događaje. To znači da postoji velika posjećenost na područjima sveučilišta, što predstavlja vrhunsku priliku brendovima da dosegnu veliku publiku.

Povećana svijest o brendu

Oglašavanjem tijekom ovog mjeseca vašem će brendu omogućiti da bude izloženiji mladoj i raznolikoj publici. To može pomoći u podizanju svijesti o vašem brendu kao i stvaranju pozitivne slike o vašem brendu ili kampanji među potencijalnim kupcima.

Publika koja je zaista upućena u tehnologiju

Studenti u Hrvatskoj poznati su po tome što su skloni istraživanju i korištenju digitalnih tehnologija (i u tome su napredni), a DOOH oglašavanje tijekom brucoškog mjeseca omogućuje brendovima da predstave svoje proizvode i usluge na digitalnim ekranima. To može biti učinkovit način da se dosegne generacija koja je uvijek povezana sa svojim uređajima.

Cedevita – New Taste kampanja, Ekonomski fakultet u Splitu

Isplativo oglašavanje

U usporedbi s drugim oblicima oglašavanja, poput televizije ili radija, DOOH oglašavanje može biti isplativ način za dopiranje do veće publike. To ga čini idealnim izborom za brendove i klijente koji možda raspolažu s ograničenijim marketinškim budžetom.

Dugoročni učinak

Utjecaj DOOH oglašavanja tijekom brucoškog mjeseca može se proširiti i izvan samog mjeseca. Dopirući do studenata tijekom ovog vremena, vaš brend može ostaviti trajan dojam i potencijalno pridobiti kupce koji će ostati vjerni dugo nakon ovog perioda.

Coca-Cola Zero kampanja, Ekonomski fakultet u Osijeku

DOOH oglašavanje tijekom brucoškog mjeseca pametan je izbor za brendove koji žele doprijeti do mlade, tehnički potkovane publike u Hrvatskoj. 

Iskoristite veliku posjećenost sveučilišnih kampusa i povećajte vidljivost svojeg brenda ili kampanje. 

Kontaktirajte nas već danas kako biste saznali više o tome kako vam možemo pomoći da postignete svoje marketinške ciljeve.

[email protected]