DIVISION #recap: kampanje u listopadu

Jesen je već odavno pokucala na vrata, no iako su posljednji dani listopada podsjećali na ljeto, već smo duboko zakoračili u zimski semestar. 

Od osvježavajućih pića do kampanja zapošljavanja, evo kratkog updatea onoga što se u posljednje vrijeme prikazivalo na DIVISION studentskoj mreži!

Coca-Cola Zero

Coca-Cola Zero kampanja, Filozofski fakultet u Zagrebu

Najbolje osvježenje u gužvi dok čekaš red u menzi – Coca-Cola Zero??
Svi već znaju – okus je predobar za riječi.

Klijent The Coca-Cola Company#nemariječi kampanja ponovno na našoj 18-24 studentskoj mreži. ? 

Orbit

Orbit kampanja, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Vrati svoj sjaj uz Orbit žvakaće gume ✨

Klijent Mars na DIVISION 18-24 studentskoj mreži. ?

A1 Homebox

A1 Homebox kampanja, Ekonomski fakultet u Zagrebu

Kao mnogobrojni studenti nove akademske godine i A1 homebox traži cimera! ??‍?

Naš klijent A1 Hrvatska d.o.o. riješit će problem sporog interneta kako bi surfanje teklo neometano! ?

Nedavno na 18-24 studentskoj mreži.

OTP Banka

OTP Banka, Ekonomski fakultet u Osijeku

Zapleši od sreće jer OTP e-Indeks paket možeš otvoriti online u samo 15 minuta. ⏱️
Klijent OTP banka d.d. zna kako studentske dane učiniti još ljepšima, s jednom brigom manje.

Nedavno na našoj 18-24 studentskoj mreži. ?

McDonald’s Employer Image

McDonald’s Employer Image kampanja, Studentski centar Osijek

McDonald’s Hrvatska se vratio na našu mrežu kako bi pokazao što znači razvijati karijeru kod njih i zašto je to sjajna prilika. ?‍??

McDonald’s Employer Image kampanja na DIVISION 18-24 studentskoj mreži. ?

Pipi

Pipi kampanja, Građevinski fakultet u Rijeci

Pipi nije običan sok – Pipi je Pipi! #bolimepipi

Klijent Pipi Beverages oduševio nas je novim okusom mandarina-lubenica, a svi koji su probali bilo koju verziju ovog legendarnog pića već imaju svog favorita.??

#Pipi nedavno našoj 18-24 studentskoj mreži. ?

HELL Energy

HELL Energy Coffee BTL + DOOH kampanja, Zagreb

Hell Energy Coffee postao je studentski saveznik tijekom spremanja za predavanje ili ispit, jer je kava uvijek dobar način za započeti dan☕
HELL ENERGY ponovno na našoj DOOH studentskoj mreži uz iznimno uspješnu BTL promociju ovog popularnog pića ✔

Želite svoj proizvod ili brend približiti generaciji Z? Video forma je najbolji način oglašavanja prema ovoj demografiji – javite nam se i saznajte kako doprijeti do nje!