28 svi FRESHERS 2024 – NAJVAŽNIJE RAZDOBLJE U STUDENTSKOM KALENDARU
Dolaskom rujna studentska je zajednica ponovno na okupu, a dobro poznati brucoši svake godine na novi način mijenjaju sliku studentskog svijeta. Što nam to znači? Pa upravo nam je to jedan od glavnih pokazatelja kako se kampusi dotjeruju, studentski domovi upotpunjuju, a u menzama postaje tijesno.
Planirate novu marketinšku kampanju za početak akademske godine, a istovremeno vam je itekako važno da uspješno targetirate energičnu 18-24 GenZ studentsku populaciju u Hrvatskoj? Onda ste na pravome mjestu.
Brucoši označavaju početak novih uzbudljivih izazova, a dio toga može postati i Vaš brend!
FRESHERS razdoblje je od iznimno velike važnosti za oglašivače, zbog čega je ono u cijeloj akademskoj godini nesumnjivo najvažniji period u studentskom kalendaru. Tvrtka DIVISION vodi vas kroz najprometnije razdoblje za studente. Uz DIVISION možete najuspješnije dosegnuti ciljanu skupinu i to s ocjenom – Odličan 5!
Naši digitalni zasloni, strateški su smješteni na sveučilištima, kampusima, studentskim domovima i restoranima diljem Hrvatske, te Vam možemo pomoći da privučete pozornost ove utjecajne demografske skupine. Zato, opustite se i krenimo zajedno u uzbudljivi svijet GenZ marketinga!
Zašto baš FRESHERS razdoblje?
Freshers razdoblje bez premca predstavlja period koji je ključan za dopiranje do novih potrošača i prilika da od njih stvorite doživotne kupce, a pritom i ojačate percepciju prema svom brendu od postojećih potrošača. Freshers Week nam označava najvažniji tjedan prve godine na sveučilištu. To je tjedan koji predstavlja početak akademske godine u rujnu, prije početka predavanja i kada se studenti po prvi puta smještaju u svoje novo okruženje. Međutim, najvažnija informacija tek dolazi. S početkom studentskih zajmova, financijskih “injekcija” roditelja i rodbine, zaradom od ljetnih poslova, studenti imaju kupovnu moć što ovo razdoblje čini izuzetno atraktivnim mjestom za brendove da uspostave odnose s 18-24 GENZ demografijom.
Ovo uzbudljivo vrijeme za sve studente okuplja ih masovno u studentskim prostirima gdje njihove nove studentske avanture započinju. Ukoliko mislite kako je baš vaš brand vrijedan istaknuti se pred dinamičnom GenZ skupinom – ovo je vaša jedinstvena prilika.
Važnost oglašavanja prema brucošima i studentima
U ovom ključnom FRESHERS razdoblju studenti s uzbuđenjem istražuju kampus, upoznaju nove ljude i posjećuju razne događaje. To znači da postoji velika posjećenost na područjima sveučilišta, što predstavlja vrhunsku priliku brendovima da dosegnu veliku publiku. Uz nenadmašivi broj impresija, postoje i druge prednosti oglašavanja u FRESHERS periodu. Osim stjecanja novih potrošača koji su i doživotno vjerni, vaš brend bit će izložen iznimno visokoj vidljivosti i reachu. Povećat će se svijest o brendu, kao i jačanje njegove percepcije od strane potrošača
Strategija DOOH oglašavanja
Strategija DOOH oglašavanja ključna je za učinkovito dosezanje generacije Z. Visokokontrastni, Full-HD digitalni ekrani omogućuju brendovima da prikažu atraktivan i angažirajući sadržaj. Fleksibilnost zakupa na ekranima omogućava brendovima da dosegnu lokalnu ili nacionalnu publiku, a ekranima postavljenim u studentskim prostorima povećava se vrijeme zadržavanja i frekvencija poruka, što dodatno potiče angažman.
U usporedbi s drugim oblicima oglašavanja, poput televizije ili radija, DOOH oglašavanje može biti isplativ način za dopiranje do veće publike. To ga čini idealnim izborom za brendove i klijente koji možda raspolažu s ograničenijim marketinškim budžetom.
Maksimalna Efikasnost Kampanja
Ključno je razumjeti vrijednosti i potrebe generacije Z. Većina studenata koristi blokatore oglasa, pa su najučinkovitiji način dosega oglašavanja izvan kuće (DOOH) u studentskim prostorima. Strateški postavljeni ekrani u studentskim prostorima ključ su za maksimiziranje učinkovitosti kampanja omogućujući brendovima visoku prepoznatljivost i odgovor. DOOH oglašavanje tijekom brucoškog mjeseca pruža jedinstvenu priliku za brendove da uspostave snažnu vezu s mladom, tehnološki naprednom publikom u Hrvatskoj.
Uz to, generacija Z najbolje reagira na video formu kada je u pitanju oglašavanje. Štoviše, studenti se u ovom periodu zadržavaju u prosjeku 20 minuta u neposrednoj blizini ekrana. Studenti će najbolje reagirati na dinamičan i interaktivan sadržaj koji omogućuju DIVISION ekrani – a takav sadržaj može se uklopiti u svaku kampanju.
Gen Z – publika digitalnih domorodaca
Studenti u Hrvatskoj poznati su po tome što su skloni istraživanju i korištenju digitalnih tehnologija (i u tome su napredni), a DOOH oglašavanje tijekom brucoškog mjeseca omogućuje brendovima da predstave svoje proizvode i usluge na digitalnim ekranima. To može biti učinkovit način da se dosegne generacija koja je uvijek povezana sa svojim uređajima.
Isplativo oglašavanje i dugoročni učinak
U usporedbi s drugim oblicima oglašavanja, poput televizije ili radija, DOOH oglašavanje može biti isplativ način za dopiranje do veće publike. To ga čini idealnim izborom za brendove i klijente koji možda raspolažu s ograničenijim marketinškim budžetom.
Utjecaj DOOH oglašavanja tijekom brucoškog mjeseca može se proširiti i izvan samog mjeseca. Dopirući do studenata tijekom ovog vremena, vaš brend može ostaviti trajan dojam i potencijalno pridobiti kupce koji će ostati vjerni dugo nakon ovog perioda.
DOOH oglašavanje tijekom brucoškog mjeseca pametan je izbor za brendove koji žele doprijeti do mlade, tehnički potkovane publike u Hrvatskoj. Iskoristite veliku posjećenost sveučilišnih kampusa i povećajte vidljivost svojeg brenda ili kampanje.
Kontaktirajte DIVISION već danas kako biste saznali više o tome kako vam možemo pomoći da postignete svoje marketinške ciljeve.