FRESH START 2022 – Povratak studenata i dolazak brucoša

Rujan označava razdoblje kada se studenti vraćaju na fakultete i kada brucoši po prvi puta dolaze na kampus. Studenti se useljavaju u domove, polažu ispite na jesenskom roku i ponovno objeduju u menzama.

Pravo upisa u ljetnom roku za akademsku godinu 2022./2023. ostvarilo je 25 625 kandidata i kandidatkinja, pokazale su konačne rang-liste objavljene na stranici postani-student.hr.

Računajući na jesenski rok, možemo razumno procijeniti da će oko 35 000+ brucoša započeti studij u rujnu 2022.

FRESH START 2022 je ključno razdoblje za dopiranje do novih potrošača i prilika da od njih stvorite doživotne kupce ili ojačate percepciju prema svom brendu od postojećih potrošača.

McDonald’s Employer Branding kampanja, Ekonomski fakultet u Osijeku

Ako se vaš brend želi istaknuti i privući ovu demografiju, ovo je vaša prilika.

Zašto se oglašavati prema brucošima i studentima?

FRESH START 2022 je razdoblje u rujnu u kojem sveučilišta i studentski zborovi organiziraju mnoštvo događaja dobrodošlice, zabavnih večeri, tribina i predstavljanja itd. To je ključno razdoblje za dopiranje do novih potrošača i prilika da od njih stvorite doživotne kupce, ili, ojačate percepciju prema svom brendu od postojećih potrošača.

Prednosti oglašavanja u FRESH START 2022 periodu

  • Stjecanje novih potrošača
  • Stjecanje doživotno vjernih potrošača
  • Iznimno visoka vidljivost i reach
  • Jačanje percepcije brenda od strane postojećih potrošača

coca-cola
Coca-Cola Zero, Pravni fakultet u Osijeku

Kako DOOH oglašavanje može pomoći brendovima u ovom periodu?

Generacija Z najbolje reagira na video formu kada je u pitanju oglašavanje. Uz to, studenti se u ovom periodu zadržavaju u prosjeku 20 minuta u neposrednoj blizini ekrana. Studenti će najbolje reagirati na dinamičan i interaktivan sadržaj koji omogućuju DIVISION ekrani – a takav sadržaj može se uklopiti u svaku kampanju.

Kraš Dorina, Prometni fakultet u Zagrebu

Kako planirati efektivnu kampanju koja će privući pozornost brucoša i studenata?

  • Uspostavite jasne vrijednosti i misiju. Generacija Z vjeruje da su vrijednosti brenda odraz vlastitih vrijednosti.
  • Budite transparentni i odgovorni. Pobrinite se da budete transparentni oko svakog koraka kampanje, te preuzmite odgovornost za sve eventualne pogreške.
  • Utvrdite osobnost vašeg brenda. Generacija Z želi kupovati od brendova koji su odvažni, imaju snažan glas i definiranu osobnost.
  • Izgradite zajednicu. Generacija Z aktivno traži načine povezivanja sa sebi sličnima.

Ukoliko želite postati dio FRESH START 2022 priče te iskoristiti mnogobrojne prilike koje ovaj studentski period nudi, obratite nam se mailom na [email protected]!