BLACK FRIDAY DEAL – Q4 – Planiranje studentskih aktivnosti i kampanja

Hrvatska ima više od 180.000 studenata upisanih u visokobrazovne institucije. To je izuzetno veliko i važno tržište za brendove koji se žele istaknuti u odnosu na konkurenciju i koji žele precizno targetirati 18-24 demografiju, odnosno generaciju Z.

Generacija Z je odrasla u digitalnom okruženju, pa se možda pitate zašto bi digitalni ekran bio učinkovitiji od pametnog telefona u njihovoj ruci? Generacija Z je vrlo nesklona reklamama i kod njih ne postoji jasna poveznica između CCP (cost-per-click) kampanje i dizanja svijesti o robnoj marci ili brendu. Neki će reći da je do ove generacije izuzetno lako doprijeti, upravo zbog kulture stalne dostupnosti, no istina je da je njihovu potpunu pozornost izuzetno teško pridobiti.

Orbit, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Kako zaobići problem pridobivanja pozornosti ove generacije?

Naš medij radi na konstantnoj bazi i studenti ga zamijete svaki put kada su na fakultetu, kampusu, restorantskoj menzi, studentskom domu… konstantna izloženost u sklopu boravka na fakultetu ili kampusu garantira da će Vaš brend biti u prvom planu.

S obzirom na to da ulazimo u posljednji kvartal 2022. godine, potrošnja se očekivano ubrzava, raste i nudi izuzetne prilike oglašivačima kako bi doprijeli do krajnjeg kupca.

Kako doprijeti baš do ove demografije? Donosimo par istaknutijih datuma koji su važni u studentskom kalendaru.

Maybelline, Ekonomski fakultet u Rijeci
  • Noć vještica – 31.10.2022.
    Noć vještica je važan datum u studentskom kalendaru, ali impresioniranje prijatelja nevjerojatnim kostimom može biti skupo. Studenti povodom Noći vještica najviše troše na kostime, na pripremanje partyja ili na izlaske u noćne klubove koji su posebno dekorirani za tu priliku.
  • World Cup 2022, Katar – 20.11.2022. – 18.12.2022.
    Otprilike 23% pripadnika generacije Z smatra se strastvenim ljubiteljima sporta. Brendovi imaju priliku iskoristiti svjetsko prvenstvo u nogometu kako bi promovirali svoje proizvode i usluge iz različitih raspona kategorija kao što su: grickalice, sportska odjeća, video igre, bezalkoholna pića, pivo…
  • Black Friday – 25.11.2022
    Kao i svake godine, tik pred sezonu blagdana, dolazi vrijeme Crnog petka – Black Friday-a. Iako će ova godina za mnoge biti teža od prethodne, blagdanske rasprodaje u ovom periodu bit će važnije nego ikada budući da je za mnoge studente ovo jedino vrijeme kada mogu kupovati skupe božićne darove.
  • Božić – 25.12.2022.
    Prosječni student planira kupiti darove za šest osoba, što ukupno iznosi oko 1000 HRK (~132 EUR) . Svaki peti student vjeruje da će potrošiti više od 1000 kuna kupovajući poklone, pri čemu će 70% potrošiti na obitelj, a ostatak na prijatelje i partnere.
  • NYE – 31.12.2022
    Tradicionalna novogodišnja euforija označava i rast potražnje za modnim proizvodima odabranim posebno za novogodišnje slavlje, energetskim i alkoholnim pićima, grickalicama, i sl.

HELL Energy Coffee kampanja, Građevinski fakultet u Rijeci

Studentski OOH je i dalje odličan dodatak bilo kojeg marketinškog miksa, a mi smo prilagodili našu ponudu kako bismo je učinili pristupačnijom i fleksibilnijom.
Ako želite više detalja ili želite saznati više o tome kako DIVSION pomaže brendovima doprijeti do studenata, javite se na [email protected].


Imamo nekoliko dostupnih cjenovnih paketa s popustima za Black Friday kampanju koji se prilagođavaju većini budžeta!