FRESHERS 2025. – zlatna prilika da se povežeš s više od 200 000 studenata u Hrvatskoj!

Početak jeseni označava važan period za studentske kalendare. Studenti preplavljuju kampuse, smještaju se u novo okruženje, željni su istraživanja i uspostavljanja novih rutina, zbog čega vaš brand ima jedinstvenu priliku predstaviti se 18-24 demografiji i ostaviti željeni dojam.

Što studenti žele u 2025. godini?

Više vremena na kampusu

Studenti provode 14 % više vremena na kampusu nego prošle godine jer vole svoje vrijeme provoditi u društvu, a osim toga cilj im je pobjeći od preopterećenosti ekranima i uživati u društvenoj strani studentskog života. To samo znači da provode više vremena na kampusu u blizini ekrana, što također otvara i više prilika za prepoznavanje vašeg branda!

Vidljivost branda u stvarnom svijetu je važna

Ogromnih 87 % studenata preferira brandove koji su prisutni u okolini u kojoj borave. Na taj način DIVISION digitalni ekrani za oglašavanje dovode tvoj brand u njihov svakodnevni svijet.

Kvaliteta ispred kvantitete

Generacija Z ne želi samo više, oni žele bolje. 59 % studenata kaže da im je kvaliteta najvažnija kod odabira brandova. Uz odvažne, visokorezolucijske vizuale na premium ekranima, s DIVISION ekranima tvoj brand može izgledati profesionalno, ali i ono važnije – tvoj brand ulijeva povjerenje.

Borba protiv digitalnog umora: Zašto DOOH osvaja generaciju Z

Studenti se doslovno isključuju.

92% studenata koristi AI alate i provodi sate pred ekranima zbog učenja i obavljanja akademskih zadataka, ali i zbog virtualnog druženja i zabave. To nam samo pokazuje kako je digitalni umor dosegao vrhunac. Drugim riječima, beskrajno skrolanje na društvenim mrežama i drugim aplikacijama oslabilo je koncentraciju i probudilo želju za stvarnim iskustvima.

“Banner blindness” je stvarna.

Tradicionalni digitalni oglase studenti često preskaču, blokiraju ili jednostavno ignoriraju. Studenti žele sadržaj koji djeluje prirodno i uklopljeno u njihov svakodnevni svijet.

DIVISION je rješenje.

DIVISION digitalni ekrani kroz upečatljive, neizbježne vizuale na najprometnijim studentskim lokacijama predstavlja vaš brand i identitetske vrijednosti koje brand zagovara. Vaš se brand pojavljuje prirodno, bez nametanja, bilo da je između predavanja, pijuckanja kave ili čekanja u studentskom centru.

Prednosti DIVISION oglašavanja za studentsku publiku:

  • Velika vidljivost tijekom pauze između predavanja i boravka u studentskom prostoru
  • Nema potrebe za osobnim uređajima ili instalacijom aplikacija
  • Dinamični video vizuali koji se ističu u masi
  • Dio je prostora, što ulijeva povjerenje kod studenata

DIVISION ekrani tvoj su saveznik za Freshers period

Top lokacije na fakultetima

Naši ekrani, strateški postavljeni na ključnim studentskim lokacijama širom Hrvatske, osiguravaju visoku vidljivost, prepoznatljivost i učinak vaše kampanje. DIVISION ekrani uspješno komuniciraju s generacijom Z u studentskim prostorijama poput studentskih centara, studentskih restorana, kantina i fakulteta.

Dinamična isporuka sadržaja

Iskoristi vibrantan, animirani sadržaj koji privlači pažnju i učinkovito prenosi poruku čak i u užurbanim okruženjima. Putem video kreative uspješno prenesi dinamične poruke svog branda i poveži se s generacijom Z.

Ažuriranja u stvarnom vremenu

Uvijek možete biti aktualni u svojoj prezentaciji studentima. Putem DIVISION ekrana možete prilagoditi kampanje kako bi istaknuli promocije ili događanja, a time vam mi pomažemo da ostanete relevantni u krugu generacije Z.

Savjeti za kreiranje privlačnih kampanja:

Ekskluzivne ponude – Ponude i popusti stvaraju osjećaj potrebe i potiču brzu akciju

Dinamičan i interaktivni sadržaj –  Studenti će najbolje reagirati na dinamičan i interaktivan sadržaj koji omogućuju DIVISION ekrani, a takav sadržaj može se uklopiti u svaku kampanju

Produžena prisutnost – Održi vidljivost i nakon Fresher’s Weeka za izgradnju dugoročne prepoznatljivosti i lojalnosti brandu

Spremni ste podići svoj brand na višu razinu?

DIVISION nudi neusporediv pristup studentskoj demografiji putem naših vrhunskih digitalnih ekrana. Iskoristi našu platformu za stvaranje upečatljivih, pamtljivih kampanja koje rezoniraju s generacijom Z.

DOOH oglašavanje tijekom brucoškog mjeseca odličan je izbor za brandove koji žele doprijeti do mlade, tehnički potkovane publike u Hrvatskoj. Iskoristite veliku posjećenost sveučilišnih kampusa i povećajte vidljivost svojeg branda ili kampanje.

Kontaktirajte DIVISION već danas kako biste saznali više o tome kako vam možemo pomoći da postignete svoje marketinške ciljeve.