100

Ekrana

12

Gradova

42

Fakulteta

REDBULLEKRAN

JEDINA DOOH MREŽA U HRVATSKOJ DIREKTNO USMJERENA NA STUDENTSKU GEN Z POPULACIJU!

 

Division studentski ekrani su nezaobilazni kanal prilikom planiranja digitalnih kampanja, te pomažu vašem brendu da se istakne u odnosu na konkurenciju koja se svakodnevno trudi privući pozornost generacije Z.

Svakodnevno dosežemo

200.000 studenata!

Naša DOOH mreža je smještena na udarnim lokacijama sa izrazito visokom frekvencijom prolaza i prosječnim vremenom zadržavanja u trajanju od 15 minuta, s mogućnosti nacionalno ili lokalno targetirane kampanje. Nalazimo se u sklopu fakulteta, studentskih centara, kampusa, knjižnica i studentskih restorana.

0

FAKULTETA

0

STUDENTSKA RESTORANA

0

KNJIŽNICA

0

STUDENTSKIH DOMOVA

0

KAMPUSA

STUDENT bez

Poznajemo vašu
ciljanu skupinu!

 

Prihvaćanje proizvoda i usluga u studentskoj fazi života ima dugoročne učinke na lojalnost prema brendu. Prosječna potrošnja hrvatskog studenta je 1.822,00 kn mjesečno, dok ukupna potrošačka moć studenata u Hrvatskoj iznosi 5 milijuna kn godišnje. Nastojeći potaknuti promjene, 85% pripadnika generacije Z traži posao u tvrtkama koje teže rješavanju svjetskih problema, a 75% generacije Z želi kupovati proizvod od društveno odgovornih brendova.

NAVIKE 18-24 DEMOGRAFIJE

0 %

preferira oglase koje mogu preskočiti

0 %

kupit će određeni proizvod bez obzira na cijenu

0 %

štedjet će mjesecima da si omogući kupnju skupljeg proizvoda

0 %

naručuje dostavu više puta tjedno

0 %

broj prosječnih mjesečnih dostava

0 %

smatra da se njihov potrošački stil promijenio nakon upisa na fakultet

sumarstvo

Generacija Z uskoro će postati najveća skupina potrošača – a brendovi koji žele biti dio njihove priče, morat će razumjeti njihove tendencije, navike i očekivanja.
Ako se prvi susret ove generacije s brendom potakne kroz OOH oglašavanje, angažman na društvenim mrežama se povećava za 52%, dok se spontano primjećivanje brenda povećava za 89%.

0 %

studenata koristi shopping aplikacije barem 1x mjesečno

0 %

studenata protrošit će u prosjeku 80kn tjedno na proizvode za ljepotu i zdravlje

0 %

posjeduje smartphone

0 %

koristi licencirane audio streaming servise

0 %

ima stalan posao ili redovita primanja

0 %

Studenata shopping aplikacije barem 1 mjesečno

0 %

Troši u prosjeku 80kn tjedno na health & beauty proizvode

0 %

Posjeduje smartphone,te u prosjeku troše 150kn na bonove ili ugovornu obvezu

0 %

GenZ je igralo video igru u posljednjih 6 mjeseci

0 %

Genz koristi licencirane audio streaming servise

ZASTODOOH

VIDEO FORMA JE NAJFUNKCIONALNIJI NAČIN OGLAŠAVANJA PREMA GENERACIJI Z

PROSJEK ZADRŽAVANJA ISPRED OGLASNE POVRŠINE IZNOSI 20 MINUTA

MOGUĆNOST BRZE I JEDNOSTAVNE PROMJENE SADRŽAJA NA SVIM LOKACIJAMA

DINAMIČAN I INTERAKTIVAN SADRŽAJ KOJI SE MOŽE INTEGRIRATI S OSTALIM MEDIJSKIM KANALIMA

kampanje