Sweet Summer 2024 – ljeto stiže, stižu i nove prilike za oglašavanje

Ljeto 2024. donosi novu eru u svijetu potrošačkih trendova, a Gen Z je predvodnik promjena koje oblikuju način na koji trošimo, putujemo i doživljavamo avanture. Kroz inovaciju, kreativnost i hrabrost, ova generacija transformira ljeto u sezonsko iskustvo koje se ne zaboravlja. U ovom članku istražujemo kako se Gen Z izražava kroz ljepotu, modu, hranu i piće, tehnologiju, putovanja i prijevoz, festivale te kako zarađuju i uživaju u ljetnim poslovima, dok stvaraju svoj jedinstveni pečat na ljetnu scenu. Pripremite se da otkrijete sve što Gen Z donosi ovog ljeta i kako njihove potrošačke navike oblikuju našu stvarnost.

Svibanj–Lipanj: Beauty kategorija

U svibnju i lipnju studenti stavljaju naglasak na brigu o sebi zbog učenja i ispitnih rokova. Više su usredotočeni na njegu kože i brigu o sebi od prethodnih generacija, tako da će se opskrbiti proizvodima koji će im pomoći da se dobro osjećaju i opuste. Što se tiče ljetnih praznika, studentima je vrlo važo izgledati najbolje što mogu za festivale, putovanja i druženja s prijateljima.

Što kažu oni?

  • 91% planira kupiti nove proizvode za njegu koze u Q2
  • 75% kupilo je skincare proizvod u posljednja 3 mjeseca
  • 37% mjesečno ulaže 30-40€ na skincare i beauty proizvode
  • 24% koristi u prosjeku 3 proizvoda u rutini njege kože

Essence – Call me Queen kampanja, Pravni fakultet Rijeka

Svibanj–Lipanj: Fashion kategorija

Pred kraj svibnja vidimo porast kupnje u kategoriji mode, usporedno s pripremama za dugo očekivane proslave kraja akademske godine i početka ljeta. Posljednji uspon u lipnju označava kraj ispitnog razdoblja i vrijeme za opuštanje. Napokon!

Što kažu oni?

  • Sunčane su naočale najkupovaniji artikl tijekom drugog tromjesečja u godini.
  • Studenti u ovom razdoblju često kupuju sportsku opremu
  • Osim sportske opreme i odjeće, biraju se i kombinacije za nadolazeće koncerte i festivale na otvorenom

YSL – Black Opium kampanja, Fakultet hrvatskih studija Zagreb

Svibanj–Lipanj: Hrana i piće

Iako Generacija Z jasno pokazuje aktivan interes za odlazak u restorane i kafiće kako bi jeli, uvijek postoje načini kako bi se osigurala lojalnost mladih ljudi i buduća potrošnja. Ponuda popusta u restoranima odličan je način da se privuče pozornost mladih ljudi.

Što kažu oni?

  • U vrijeme ispitnih rokova naručivanja hrane u domove i uzimanje hrane za van učestala je praksa kod većine studenata
  • Bilo da se radi o tjednu posebnih ponuda, kupi jedan – dobij jedan besplatno ili postotnih popusta, generacija Z uvijek će odabrati mjesta s najboljim ponudama.

McDonald’s 1+1 Value kampanja, Ekonomski fakultet Osijek

Svibanj–Lipanj: Zdravlje i fitnes

Još jedan način na koji studenti koriste svoje slobodno vrijeme je trening u teretanama i drugim fitnes centrima. Oni im služe kao prava mjesta gdje mogu uzeti vrijeme kako bi se sebi posvetili i usredotočili na svoje zdravlje.

Što kažu oni?

  • U ovom periodu značajno raste potrošnja na proteinske dodatke
  • Raste potražnja za sportskom opremom i odjećom

Adidas – Multisport kampanja, Ekonomski fakultet Rijeka

Svibanj–Lipanj: Tehnologija

Kroz lipanj studenti diljem zemlje pripremat će se za polaganje završnih ispita. To podrazumijeva učenje do kasnih noćnih sati, kao i potrebu za uporabom tech proizvoda koji djeluju kao svojevrsna podrška studentima u učenju.

Što kažu oni?

  • Čak je 49% generacije Z izrazilo da će kupovati određene tehnološke proizvode poput slušalica za suzbijanje buke, kako bi što bolje iskoristili svoje dragocjeno vrijeme za učenje.
  • Nakon COVIDA-19, online učenje i rad na daljinu postali su sve češći što znači da je posjedovanje najnovijih gadgeta važnije za mlade ljude nego ikad prije .
  • Nakon ispitnih rokova dolazi ljeto što znači da će studenti svrhovito kupovati tehnologiju. Za nadolazeća ljetna druženja kupuju se najviše zvučnici, a za vrijeme rekreacije vrlo su zainteresirani nosivu fitness tehniku poput slušalica, pametnih satova ili narukvica.

iStyle – iPhone 11 kampanja, Prirodoslovno-matematički fakultet Split

Svibanj–Lipanj: Ljetni poslovi

Čak 49% generacije Z izjavljuje da je posao bitan segment za njihov osjećaj identiteta. Na pravom radnom mjestu spremni su kvalitetno raditi i prilagoditi se novim okruženjima. Premda postoje brojni stereotipi da je generacija Z sklona brzom mijenjanju posla, istraživanja pokazuju suprotno. Danas sve više pripadnika generacije Z radi jedan posao s punim ili skraćenim vremenom.

Što kažu oni?

  • 67% je reklo da je dolazak na vrijeme važan odraz profesionalnosti
  • 57% je reklo da je timski rad potreban u radnom okruženju
  • 57% je reklo da je poštivanje zadanih rokova bitan pokazatelj radne odgovornosti
  • 60% želi raditi direktno s klijentima

Burger King – Zapošljavanje, Filozofski fakultet Rijeka

Uoči dolaska ljeta, pobrinite se da govorite jezikom studenata i izvucite maksimum iz njihovih posljednjih dana na fakultetu. Javite nam se i saznajte kako najefikasnije doprijeti do generacije budućnosti!