12 svi SWEET SUMMER – Pripreme za ljetnu pauzu kao prilika za oglašavanje
Čuli ste za Crni petak, Cyber ponedjeljak i poznate siječanjske i ostale zimske i proljetne rasprodaje – sada je vrijeme da upoznate novu sezonu jačanja prodaje koju obilježava početak ljeta.
Sigurni smo da ćete brzo uvidjeti pozitivne učinke koje će ovaj period imati na vaš brend, pogotovo na način na koji ga generacija Z vidi.
Od 2023. godine, 56% studenata ima stalan posao i redovita primanja, a 38% oslanja se u potpunosti ili djelomično na primanja roditelja.
Ključ za jamčenje lojalnosti studenata i stavljanje vašeg brenda na njihove „radare” je razumijevanje njihovih obrazaca potrošnje u ovom ključnom razdoblju.
Unutar ovog vodiča moći ćete upoznati potrošnju studenata tijekom predstojećih ljetnih mjeseci.
Utvrdite koliko su studenti spremni potrošiti u vašem sektoru, odredite ključna vremena za povećanje vaše vidljivosti prema ovoj demografiji i saznajte što studenti rade tijekom ljetnih mjeseci.
Dolaskom toplijih dana, svi počinju razmišljati o tome gdje će i kako provesti svoj idući odmor. Za studente to znači i početak štednje ili planiranja štednje – njih čak 94% već u proljetnim mjesecima razmišlja o ljetovanju te o tome kako će svoje ljetovanje financirati.
Još par podataka:
- 660 000 € je procijenjena potrošačka moć studenata u Hrvatskoj
- 800 € je prosječan iznos mjesečnih primanja hrvatskih studenata
- 71% ima stalan posao ili drugi oblik redovitih primanja
Za studente, potrošnja na hranu i piće može se podijeliti u dvije kategorije: kupovina namirnica, što je njihova druga najveća kategorija potrošnje (nakon stanarine i računa) i dostava hrane (restorani). Studenti će obično potrošiti oko polovicu novca koji potroše na namirnice za obroke u restoranima i hranu za ponijeti.
S obzirom da se više od polovice studenata ne vraća svojim obiteljskim kućama tijekom ljetnih mjeseci, kupovina namirnica se ne zaustavlja za studentsku populaciju kada završi semestar. Mnogi će i dalje izdvajati većinu svojih sredstava za prehrambene potrepštine.
Studenti također očekuju da će najveći dio svojih sredstava u ljetnim mjesecima potrošiti na:
- Ljetnu odjeću i modne dodatke
- Karte za događaje i festivale
- Troškove ljetovanja/putovanja
- Hranu i piće
Uoči dolaska ljeta, pobrinite se da govorite jezikom studenata i izvucite maksimum iz njihovih posljednjih dana na fakultetu. Javite nam se i saznajte kako najefikasnije doprijeti do generacije budućnosti!