SPRING BREAK – Nove DOOH prilike za vaš brend!

Početak ljetnog semestra u studentskom kalendaru obilježava rekordna posjećenost, te pregršt novih prilika za brandove da uz pomoć 18-24 DOOH digitalne mreže zaokupe pozornost GenZ demografije.

Tijekom drugog kvartala, GenZ potrošnja u svim kategorijama tradicionalno raste i kako se bliži kraj semestra doseže svoj vrhunac. Najpopularnije spending kategorije 18-24 demografije u drugom kvartalu su: beauty, employer branding, entertaiment, glazbeni festivali, moda, pića…

Donosimo kratki pregled kategorija u kojima potrošnja u ovom periodu raste, pogotovo među ovom demografijom!

Beauty (dekorativna i preparativna kozmetika)

Njega kože široko je prihvaćena kod generacije Z i s entuzijazmom se zagovara kao osnovna metoda brige o sebi.

75% pripadnika generacije Z kupilo je skincare proizvod u posljednja 3 mjeseca

32% kaže da im je izuzetno važno brinuiti o svojoj koži

24% koristi u prosjeku 3 proizvoda u svakodnevnoj rutini kože.

Nivea Dermaskin kampanja, Ekonomski fakultet Osijek

Employer branding i recruitment 

Odvažno brendiranje poslodavca može privući pozornost generacije Z – čak i ako se radi o brendu za koju nikad prije nisu čuli. Generacija Z ima više pristupa nego ikad kako bi saznala što tvrtka doista predstavlja. Zapravo, čak 63% pripadnika generacije Z vjeruje da je važno raditi za poslodavca s kojim dijele životne vrijednosti.

McDonald’s Employer Branding kampanja, Ekonomski fakultet u Splitu

Entertainment (gaming, streaming platforme)

Odrastajući uz telefone, pametne televizore i bogat izbor zabavnih usluga, generaciju Z s pravom nazivaju prvom generacijom streaminga. Novi podaci pokazuju da, unatoč ulaganja od stotina milijuna dolara na međunarodnim tržištima, streaming industrija ne smije odustati od dopiranja do mladih korisnika. Streaming usluge postaju sve popularnije – čak 49% pripadnika ove generacije reklo je da plaća 3 do 4 streaming usluge mjesečno!

Sky Showtime kampanja, Ekonomski fakultet u Zagrebu

Glazbeni festivali i putovanja

Festivali i glazbeni događaji uživo u 2023. godini rade punim kapacitetom tijekom proljetne i ljetne sezone, a poznato je da upravo Gen Z ima veliku potražnju za takvim događajima. Naše istraživanje pokazuje da 46% studenata troši veći dio svojih primanja upravo na takve događaje i aktivnosti tijekom proljeća, a 36% planira prisustvovati barem jednom glazbenom festivalu ove godine.

Pula Music Week, Pravni fakultet u Osijeku

Fashion industrija

Inspiraciju uglavnom traže na Instagramu, Tik Toku ili Pinterestu, ne vole trošiti puno na modu ali si često priušte nešto novo. U pogledu oglašavanja Fashion brandova, 49% preferira da su oglasi usmjereni na njihovu generaciju, a iznenađujućih 75% ne pouzdaje se u kupovinu preko društvenih mreža.

Dr. Martens kampanja, Prirodoslovno-matematički fakultet Zagreb

Pića (voda, sokovi, ledeni čajevi, RTD, Energetska pića)

Generacija Z je sama po sebi znatiželjna. Novi okusi, neobične kombinacije okusa i jarke boje sigurno će privući pažnju ove demografije. Međutim…

68% kaže da će pri odabiru pića odabrati onaj koji se čini zdravijim

46% kaže da im je iznimno važno da su sastojci jasno istaknuti

23% radje bira opciju bez šećera

Red Bull Doodle kampanja, Građevinski fakultet u Rijeci

Naša istraživanja pokazuju kako se potrošačke navike studenata povećavaju, tako rastu i njihovi apetiti. Ovo saznanje brendovima pruža značajnu priliku da se uključe u ovu izuzetno pronicljivu i digitalnu publiku s više personaliziranih i strateških poruka putem OOH medija.

Studentski OOH i dalje je velika prednost bilo kojeg marketinškog miksa tako da smo prilagodili našu ponudu kako bismo je učinili pristupačnijom i fleksibilnijom. Ako želite više detalja ili želite vidjeti studije slučaja o tome kako Division pomaže brendovima doprijeti do studenata, javite nam se na [email protected].

Ukoliko želite postati dio SPRING BREAK kampanje te iskoristiti mnogobrojne prilike koje ovaj studentski period nudi, obratite nam se mailom na [email protected]!