
11 sij RE:START – Nova godina, nova prilika da doprete do studenata!
Početak akademske godine – jedan od najvećih događaja u studentskom marketinškom kalendaru, došao je i prošao, ali studentske marketinške aktivnosti ne bi trebale tu stati. Nova godina pruža još jednu priliku brendovima da predstave (ili podsjete!) studente na njihove proizvode ili usluge.

Oglašavanje u novoj godini
Uspostavljanje dugoročnog odnosa s potrošačima zahtijeva vrijeme, stoga s klijentima često razgovaramo o važnosti targetiranja ove demografske skupine tijekom cijele akademske godine. Proljetni semestar i završetak zimskog semestra u novoj godini, savršena je prilika za brendove da dopru do novih i postojećih studenata koji se vraćaju na fakultet nakon božićnih praznika. Evo zašto:
- Idealno je vrijeme za oglašavanje – broj ljudi na fakultetima sve je veći, studenti su angažiraniji u odnosu na završetak godine.
- Pozitivno raspoloženje – praznici su gotovi i studenti se mogu vratiti druženju – kao i fokusiranju na učenje.
- Jačanje prepoznatljivosti robne marke – pojačajte aktivnosti početkom 2023. kako biste bili sigurni da će vaša robna marka opet biti (ili ostati) na prvom mjestu.
- Doseg – predstavite svoj brend pred 200 000 studenata u njihovim prvim tjednima povratka na fakultet.

Prednosti oglašavanja u RE:START periodu
- Stjecanje novih potrošača
- Stjecanje doživotno vjernih potrošača
- Iznimno visoka vidljivost i reach
- Jačanje percepcije brenda od strane postojećih potrošača

Kako DOOH oglašavanje može pomoći brendovima u ovom periodu?
Generacija Z najbolje reagira na video formu kada je u pitanju oglašavanje. Uz to, studenti se u ovom periodu zadržavaju u prosjeku 20 minuta u neposrednoj blizini ekrana. Studenti će najbolje reagirati na dinamičan i interaktivan sadržaj koji omogućuju DIVISION ekrani – a takav sadržaj može se uklopiti u svaku kampanju.
Ukoliko želite postati dio RE:START perioda te iskoristiti mnogobrojne prilike koje ovaj studentski period nudi, obratite nam se mailom na [email protected]!
