
14 lis Istraživanje utjecaja medija na studente
Studentska publika izložena je raznim medijima na putu do i s fakulteta, međutim, kada tamo stignu, doseg tradicionalnih masovnih medija pada, stvarajući takozvani „DEAD ZONE” za marketinške i oglašivačke kampanje.

Tipičan pripadnik generacije Z prosječno provede 8+ sati na mobitelu ili računalu/laptopu. Uzimajući u obzir to vrijeme, njihova pažnja tijekom dana počinje opadati, samim time i obaziranje na bezbroj medija i oglašavanja koji se nalaze u njihovoj okolini.

Koji oblik medija najviše utječe na ovu generaciju? Iako se smatra da generacija Z malo ili uopće ne sluša radio, njegova popularnost i dalje postoji iako zanimanje za ovaj medij počinje i završava najčešće ujutro. Ova publika najčešće gleda TV navečer, a print je medij koji ova demografija gotovo u potpunosti zaobilazi.
Međutim, u vrijeme kada se studenti nalaze na fakultetima, korištenje tradicionalnih medija poput TV-a ili radija znatno opada. Također, važno je istaknuti i činjenicu da, iako se ova generacija povezuje s intenzivnim i čestim korištenjem društvenih mreža, njihovo primjećivanje reklama u mobilnom obliku u stalnom je padu.

Kako zaobići “dead zone” kod ove demografije i doprijeti do studenata, u vrijeme kada su izvan kuće – na fakultetu?
Neupitno je da gen Z potrošači provode znatnu količinu vremena na društvenim mrežama i da je to postalo pretrpano tržište. Stoga je brendovima potrebna prednost kako bi prenijeli svoju poruku koristeći drugačiji format za povećanje svijesti o njihovoj robnoj marki.
Upravo zato, DOOH oglašavanje nadilazi ostale marketinških kanale u vrijeme kada su studenti na prostorima fakulteta i sveučilišta.
Kada koristite DOOH, dolazite do potrošača kada su izvan svoje kuće i ne gledaju u mobilni telefon ili tablet.

Nadopunite svoju OOH kampanju sa DIVISION pametnom i targetiranom mrežom.
Statičko oglašavanje može prenijeti samo jednu poruku ili mali dio cjelokupne naracije vaše kampanje. No, s DOOH marketingom postajete pripovjedač koji svoje kupce može odvesti na putovanje. Imate potpunu kontrolu da precizno objasnite zašto bi trebali imati vaš brend na umu pri odluci na kupnju.

Naša DOOH studentska mreža obuhvaća 87% ukupne studentske populacije u RH. Dopire do vaše ciljne skupine u vrijeme kada je do nje najteže doprijeti – na fakultetu, u menzi, studentskom domu i knjižnici.

DIVISION studentski ekrani nezaobilazni su kanal prilikom planiranja digitalnih kampanja. Javite nam se i saznajte kako možemo pomoći vašem brendu da poveća reach i zbilja privuče pozornost ove generacije!
