SPECIAL OFFER ZA BLACK FRIDAY – Q4 – STUDENTSKO PLANIRANJE AKTIVNOSTI I KAMPANJA 

Hrvatska broji više od 180.000 studenata upisanih u visokoobrazovne institucije, što čini ogromno i ključno tržište za brendove koji žele istaknuti svoju prisutnost u odnosu na konkurenciju, posebno ciljajući na demografsku skupinu od 18 do 24 godine, odnosno generaciju Z. 

Samsung kampanja, SC Varaždin

Generacija Z odrasla je u digitalnom okruženju, što postavlja pitanje zašto bi digitalni ekran bio učinkovitiji od pametnog telefona u njihovim rukama? Međutim, generacija Z je izuzetno otporna na reklame, i ne postoji jasna veza između CCP (cost-per-click) kampanje i podizanja svijesti o robnoj marki ili brendu. Iako se često smatra da je ovoj generaciji lako pristupiti zbog stalne povezanosti, istina je da je izuzetno teško privući njihovu potpunu pažnju. 

Nestle, Garden Gourmet kampanja, Sveučilišni odjeli Rijeka

S obzirom na ulazak u posljednji kvartal 2023. godine, potrošnja se očekivano povećava, pružajući izuzetne prilike oglašivačima da dopru do krajnjih potrošača. 

Kako dosegnuti ovu demografsku skupinu? Evo nekoliko ključnih datuma u studentskom kalendaru. 

Black Friday – 24.11.2023., tradicionalno je razdoblje blagdanskih rasprodaja koje studenti s nestrpljenjem očekuju. Unatoč izazovima ove godine, blagdanske rasprodaje postaju važnije nego ikad prije. To je vrijeme kada studenti mogu priuštiti skupe božićne poklone. 

Božić – 25.12.2023., predstavlja još jednu priliku za kupovinu. Prosječni student planira potrošiti oko 1000 HRK (~132 EUR) na darove za šest osoba. Svaki peti student očekuje potrošiti više od 1000 kuna na poklone, pri čemu će 70% tog iznosa biti usmjereno prema obitelji, a preostalih 30% prema prijateljima i partnerima. 

Doček Nove godine – 31.12.2023., obilježen je rastom potražnje za odjećom posebno odabranom za doček, energetskim i alkoholnim pićima, grickalicama i drugim proizvodima. 

McDonald’s 1+1 kampanja, Ekonomski fakultet Rijeka

Studentsko vanjsko oglašavanje je i dalje izvrstan dodatak svakoj marketinškoj strategiji. Prilagodili smo našu ponudu kako bismo je učinili pristupačnijom i fleksibilnijom. Ako želite saznati više o našim paketima s posebnim popustima za Black Friday ili kako DIVSION pomaže brendovima da dopru do studenata, slobodno nas kontaktirajte na [email protected]